torsdag 4. juni 2015

Slagpasient på vinabrød-diett



366 kalorier i kvart vinabrød, seier kånå.

Vinabrød gjorde susen for ein gammal slagpasient som gløymte å ta pillene sine i går kveld.

Det er jammen ikkje enkelt å halda orden på alt i ein travel kvardag. Å vera både sjukmeldt og pensjonist på ein gong er ganske krevande. Når eg i tillegg skal prøva å få litt orden på plen, poteter og påhengsmotor same dag, kan det lett gå litt i baddel.

Ikkje rart eg gløymte desse medisin-greiene. Eg fekk slått plenen, tappa girolja av påhengsen og stulla og stelt rundt potetene som veks grassat inne i drivhuset. Dessutan var det masse fotball i går kveld.

I føremiddag har eg vore på utflukt til Biltema på Lura for å handla girolja, rustspray og fettløysingsmiddel. Sidan eg ikkje har lov å kjøra bil før 15. juni, måtte min gamle skulekamerat Johan Birger Nesvik kjøra meg. Då eg kom heim gjekk eg laus på girolje-skiftet. Det kom like mykje olja på buksa mi og garasjegolvet som det kom inn i gearboksen. Heldigvis hadde eg kjøpt dobbel oljedose. Eg kjenner meg sjøl og veit kva slags kløna eg er.

Klokka var 12 då eg kjende vinabrød-suget og fekk ein lysande idé: Eg går ned til Romsøe på Stokkaveien og kjøper kaloribombene der. Då får eg litt mosjon og frisk luft. Dei fleste bilturane i Norge er kortare enn ein kilometer. Eg går.

Viktig å gå litt skal du driva med bakverk, seier firmalogoen
 til Romsøe.
                           
Fira vinabrød, to til kånå og to til meg, kosta 60 kroner. Dette var visstnok tilbudspris. Men dama bak disken sa at eg hadde tjent pengar på å kjøpt ei heile vinabrødstang. Den kosta visst 50 kroner.

Vel heime kokte eg kaffi og så åt me vinabrød som eg meinte var godt for helsa.

- Kvar vinabrød inneheld 366 kalorier. Eg trur ikkje du har godt av det, sa kona då bakverket var trygt plassert i magane våre.

Dette er berre ein kåne-påstand.

 Eg har jo Endomondo-app på mobilen. Den brukte eg på vegen heim. Frå Romsøe til Byhaugen er det 0,92 kilomter. Den turen gjekk unna på 11 minutt og 27 sekund. Då er ein kort prat med naboen, Per Kjell Frøyland, medrekna. Det gjekk med 53 kalorier og 0,02 liter vatn. Alle desse tala må gangast med to. Eg gjekk jo til Romsøe også. Eg heldt ein snittfart på 4,8 kilometer og hadde ein toppfart på 11,6.

Og tenk på all bensinen eg ikkje brukte.

Herligt med vinabrød. Forresten veit eg det korrekte navnet er wienerbrød.















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar