fredag 2. september 2016

Frå Tasta til Bryne for 17 kroner!

For 17 kroner kan du reisa heilt frå Tasta til Bryne viss du er gammal nok.


Er du ein av dei som var med på å byggja landet? Då er du minst like gammal som meg og har rett på honnør-billett på bussen. Sjølv er eg ein forferdeleg klossmajor som aldri har bygd ein skit. Men reiser likevel for barnepris både på bussar og ferjer.

Sist fredag hadde kånå reist frå meg. Dette skulle eg feira dagen etterpå med å ta ein tur til Bryne. Det skulle vera Kalle Fjogstad-konsert på Thime Station, puben til Magnus.

Å reisa med tog til Jæren er ganske kjekt. Blir alltid i godt humør av det. For 50 år sidan begynte eg på gymnaset der ute og kan mimra mykje om skuletida på ein halvtimes togtur. Men uff og fy! Det var jo buss for tog. Gidde eg det?

Nei. Derfor tok eg den heilt ut. Kaffor ikkje prøva å ta Kolumbus-buss frå Tasta til Bryne?  Over Grønland på ski har eg aldri gått. Men i mi tid som bladfyk i Aftenbla reiste eg Rogaland rundt med buss ein sommar og haika frå Ålgård til Mjøsa  for å reisa med Skibladner eit anna år. La meg prøva eit nytt buss-eventyr.

Då eg¨hadde fylt 67 år tidlegare i år, var eg inne på Byterminalen i Stavanger og kjøpte meg eit Kolumbus-kort som gir meg honnørpris på båt og buss. Så nå tek eg dei grønne bussane både nå og då. Og eg likar det.

Rett før klokka 12 sto eg nybarbert og klar på busstoppet ved Tasta sykehjem på Randabergveien. Kolumbus-kortet mitt blei tappa for 17 kroner då eg steig på buss nr. 1. 10 minutt seinare var eg i byen.

Eg stilte meg opp på Byterminalen på den plassen der Sandnes-bussane har stått heilt sidan den tida då dei blå NSB-bussane gjekk til sykkelbyen. Der kom buss nr. 2. Der steig eg om bord. - Overgang. God tur! sto det på kortlesaren i bussen. Denne bussen gjekk til Sandnes, men ikkje heilt strake vegen. Eg fekk med både Larsamyrå og andre halvekstotiske stopp før bussen enda opp på Ruten i 10 på ett-tida.

På Ruten på Sandnes er det mange busstopp. Eg såg for meg ein heil jobb for å finna rette stoppet for ein buss vidare sørover. Det blei grusomt enkelt. Buss nr. 52 sto klar eit par meter unna. Den gjekk til Bryne og Lyefjell klokka ett.

- Overgang. God tur, forkynte kortlesaren på denne bussen også.

Stemninga på bussen var utruleg fin. Den vennlige sjåføren var verken norsk eller polsk. Han var fødd mykje lenger sør enn både Norge og Polen og kjørt mjukt og fint og behandla alle dei reisande, både nye og gamle landsmenn med respekt.

Det sto jo både Lyefjell og Bryne på bussen. Som honnørturist hadde eg ikkje hatt noko mot ein tur om den nye høgfjellsbyen på Jæren før eg kom til Bryne, men bussen gjekk den gammeldagse veien forbi Gandal og Kleppekrossen til Bryne.

I halv to-tida steig eg av på Bryne stasjon. Der skifta bussen nummer. Nå blei den nr. 50 og skulle til Lyefjell.

Halvannan time tok det frå Tasta til Bryne for 17 kroner.

På returen til Stavanger nytta eg meg av buss for tog-tilbudet. Det kosta 83 kroner.

Ein spennande buss-dag. Pluss Kalle Fjogstad-konsert. Den og var kjekke.





 

1 kommentar:

  1. Ja, e'd'kje kjekt! Kan reisa både med båt og buss overgang, alle tiders Kolumbusapp.

    SvarSlett