![]() |
Slik såg den moderniserte "Jøsenfjord" ut etter 1934. |
Svære greier då den 48 år gamle dampbåten «Jøsenfjord» kvitta seg med dampmaskinen og fekk ein Wichmann-motor med 300 hestekrefter om bord våren 1934. «Jøsenfjord» fekk nå ein fart på 11 knop og framsto som den raskaste og mest moderne fjordabåten i Norge. Den fire-sylindra motoren var den største som var laga på Rubbestadneset.
- Maskinen er utstyrt med de siste forbedringer, og er et eksempel på at den nordiske motorindustri står langt fremme i dag. Motoren går stille og båten har ikke den generende rysten som var velkjent ved de gamle motorer, skreiv Dagbladet Rogaland etter ein presentasjonstur i Stavanger.
![]() |
"Lindesnes" som seinare blei "Jøsenfjord", fotografert i Mandal. |
Båten var forlengd og modernisert på alle vis og ville nå bli ein irriterande konkurrent for Det Stavangerske Dampskibsselskab. «Jøsenfjord» blei sett inn i Årdalsruta. Mellom Tau og Stavanger blei det kappkjøring med DSD-dampane. Dei sleit med å halda fylgje på fjorden. Denne storsatsinga på ny maskin og modernisering hadde kosta Jøsenfjord Rutelag 40 000 kroner.
Det nye "motorskibet" var også presentert i Bergen. - En ny seier for motorfabrikken på Rubbestadnesset, var overskrifta i Bergens Aftenblad. Både motorfabrikantane H. Haldorsen og Benjamin Haldorsen pluss ein del av arbeidsfolka var med på presentasjonsturen til Bergen.
![]() |
Bergens Aftenblad 3. mai 1934. |
Avisa skriv også om «Fisterfjord» som fekk Wichmann-motor 13 år tidlegare. 200-hestaren hadde vore ypperleg, står det også i artikkelen.
Kommentar på facebook:
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar