tag:blogger.com,1999:blog-7859932438097133858.post4600405766495932756..comments2024-03-27T15:30:58.780-07:00Comments on Jonebloggen: «Stavanger» - frå damp til full fres på fjordenJonebloggenhttp://www.blogger.com/profile/06487816523931091566noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-7859932438097133858.post-70495126233866247422018-10-22T11:23:11.798-07:002018-10-22T11:23:11.798-07:00Maleriet som du har lagt ut er nok av STAVANGER nr...Maleriet som du har lagt ut er nok av STAVANGER nr, II. Stavanger nr I hadde klipperbaug og bare et dekk og halvdekk forut og akter.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/01628635678073425061noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7859932438097133858.post-60018324198137031632018-10-22T10:20:34.269-07:002018-10-22T10:20:34.269-07:00Dette var artig lesing. Den første "Stavanger...Dette var artig lesing. Den første "Stavanger" var et staselig skip, selv om bergenserne kapret pengene ved hjelp av legendariske "Vikingen".<br /><br />Håper du fortsetter med "Stavangerbåtene" og legger reserveferjen Solbakk bak deg nå. Husk at jernbaneforbindelsen mellom Stavanger og Oslo først ble etablert etter krigen, og at det var så som så med veier og flere fergestrekninger. Ta gjerne tak i skipene som utførte Kystruten, ekspressruter til Oslo og ruter som korresponderte med tog fra Oslo til Kragerø, eller fra Oslo til Bergen. Stå på Jone, og vi andre følger med.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/16451266527932120964noreply@blogger.com